miercuri, 29 august 2012

cică ni se duce vara.

ducă-se învârtindu-se. nu mă întelege greşit, nu-mi doresc să plece pentru că nu mi-a plăcut. nup, vara asta a fost cea mai super-duper din toate cele 19 veri ale mele. vara asta a fost plină de lucruri frumoase şi de oameni mişto. am terminat liceul (asta nu e super-duper, dar l-am terminat cu bine, deci e o reuşită), am avut banchet mişto, am luat bac-ul cu o notă decentă, am văzut marea, am muncit pe litoral (doar 2 zile, dar am muncit din greu, da?!), Paul :D, am intrat la facultatea la care voiam să intru - la buget, chiar -, am făcut cunoştinţă cu bucureştiul şi nu e aşa de naşpa cum mă aşteptam, am învăţat să mă descurc singură cu metroul şi pentru asta trebuie să îi mulţumesc lui nicole (plecăciuni adânci, nic. mi-e dor de tine, mânca-ţi-aş, vino acasă), am învăţat lucruri noi, am cunoscut o grămadă de oameni mişto şi mi-am făcut prieteni noi. am trecut şi prin chestii naşpa, dar toate s-au dus la sertarul cu "experienţe din care ai de învăţat" din creieraş, deci e bine. normal că am intrat şi în căcat şi că am făcut şi prostii, doar expresia "tipic dorinei" nu a luat naştere degeaba. 

deci sper că ai înţeles. mi-a plăcut enorm vara asta, dar acum vreau toamnă. vreau ploi, vreau frig, vreau să vină ziua mea, vreau ciocolată caldă, vreau haine groase şi pufoase, vreau să plec la facultate, vreau să mă împrietenesc cu bucureştii, vreau să-i văd moaca lui chizdel mai des decât o dată pe săptămână, vreau să aflu pe pielea mea ce înseamnă "viaţa de cămin", vreau să învăţ să mă descurc singură, vreau să cresc mare. şi toate astea o să se întâmple începând cu toamna asta. deci, toamna, draga mea, eu te aştept cu braţele deschise.

3 comentarii:

Ruki spunea...

Couldn't have said it better myself.

Cristina spunea...

Iaaaa mumă, te-ai întors când eu plec.
Bun venit înapoi oricum >:D<

A. spunea...

"Vreau sa cresc mare..." Bine zis,Dorina !;)