miercuri, 29 august 2012

scriu pe blog.

în urma nenumăratelor rugăminţi asidue de a mai "scrie dracu' ceva pe blogu' ăla", rugăminţi ce s-au transformat ulterior în ameninţări cu bătaia, am decis să mă întorc. nu voiam să vă dau satisfacţia de a recurge la violenţă. ştiu că de-abia aşteptaţi, hienelor. plus că îmi era dor de locuşorul meu de aberat şi de vărsat frustrări. 

s-a cam pus praful p`aici, bă, ne-au năpădit pânzele de păianjeni şi, dacă mă uit mai bine, şi-au făcut cuib si câţiva şobolani. biac. o să mă apuc de curăţenie şi de renovat şi o să fie totul la fel ca înainte. ba nu, o să fie mai bine, că doar mi-s studentă la capitală, acum. 

ce vreau eu să ştiu este dacă tovarăşii mei de bloguit şi de citit mai trăiesc, dacă mă mai doresc şi mă mai iubesc la fel ca înainte. :D

deeeci, mai e cineva pe aici?

4 comentarii:

mB spunea...

Traim, traim.

A. spunea...

Finalement,ma chérie! :*

Manu spunea...

in sfarsit Dor'no,in sfarsit!:*

dorina. spunea...

>:D< :*