sâmbătă, 27 octombrie 2012

uite cum stă treaba

oamenii vor narcotice, bani, iubire şi să fie ascultaţi. eu, în acest moment nu-mi doresc decât nişte de inspiraţie, nişte motivaţie să mă facă să ies din pijamale, şi să nu-mi mai fie atâta dor, adică o palmă peste ochi. da' doza aia de inspiraţie ar prima indubital, pentru că m-ar face să mă simt atât de inutilă şi m-ar scoate din starea asta de legumă veştejită.

mă uit la noul aspect la paginii ăsteia şi mi se taie din cheful de a-mi reîncepe activităţile bloggeristice. e rece şi simplu şi futuristic şi minimalistic şi plm şi bleah. dar n-o să las nici pagina asta neprimitoare, nici calculatorul meu retard să mă împiedice să mă întorc la obiceiul de a vă stresa la ordinea zilei cu aberaţiile mele, aberaţii care au crescut considerabil ca număr şi amploare de când am schimbat locaţia şi oamenii şi stilul de viaţă. acestea fiind spuse, sper că s-a auzit până acolo în spate, se redeschide magazinul de futilităţi. avem di tăti, proaspăt scoase din cuptor, la preţuri avantajoase, aşa, ca pentru studenţi.

în mod normal, ca să nu pic precum nuca în perete, ar trebui să vă fac un rezumat al vieţii mele din ultima lună, sau cel puţin să vă aduc la cunoştinţă schimbările care s-au petrecut în viaţa mea. ştiu că vreţi, vă simt cum tânjiţi după el, cum vibraţi de dorinţă şi cum mă imploraţi. pentru că, adevărul fiind spus, în ultimele 27 de zile s-au întâmplat destule lucruri demne de a fi menţionate, pe care le voi povesti în postarea următoare sau ceva.

deocamdată, mă nemulţumeşte până la dumnezeu şi înapoi un lucru: weekendul ăsta acasă (ACAAAAAAAASĂĂ LA MINEEEEEEEEE, LA JIJILA MEA) nu este pe atât de productiv pe cât am plănuit eu să fie. de fapt, e o procrastinare completă şi-mi vine să-mi fut una pentru asta. în timp ce trebuia să brainstormez puternic după idei de articole pentru moftul.org sau deja să scriu naibii ceva, să citesc nenorocitele alea de ziare, să-mi fac temele şi, în general, să nu-mi mai plâng de milă, eu stau şi îmi irosesc timpul deja-foarte-limitat pe care-l mai am de petrecut acasă, pe futeri de mamă cum este asta.

ok, o să încetez acum, deocamdată, ne citim după ce îmi dau seama care-i treaba cu legea electorală a vieţii.

3 comentarii:

A. spunea...

next,please...;)

dorina. spunea...

tomorrow :D

A. spunea...

Dorinooo,nimic n-ai facut cat ai stat acasa.Tu spui una si faci alta !Tipic,tipic,tipic !