sâmbătă, 3 noiembrie 2012

băi noiembrie, fii blând cu mine

iară-s singură. colega mea de cameră, din motive ştiute, înţelese, dar nu încă acceptate, preferă compania masculină în defavoarea companiei mele. chiar nu pot înţelege unele femei. urât din partea ta, anuţo, că mă laşi singură şi vulnerabilă când îţi cumpărasem prăjituri şi ţigările tale preferate. şi am luat şi apă chiar. numai căminiştii pot înţelege cât de importantă e apa, în special când nu e.

mai ales că, în ultimul timp, nu pot rămâne nici măcar juma' de oră singură fără să alunec în gropile fără fund ale depresiilor închipuite. cum ziceam, doar eu şi chitara pe spate. "the amazing spider-man", voiam să spun. şi poate şi nişte "american horror story", dacă-mi creşte o pereche de testicule între timp.

oricum, asta-i noapte d-aia de începuturi noi, posibile mari greşeli, torturi mintale, prea mult loc în pat, prea puţin aer curat, hardcore tumblr-ing si, mai ales, de pus kilograme pe fund şi alte părţi ale corpului ce nu le cer neaparat, daaaar trăiască mâncatul după doişpe noaptea, ieeeeeeeei.



4 comentarii:

Laura spunea...

Experienta caminului te va bucura, maturiza, incanta, uneori te va dezamagi, dar la final...o sa-i porti un dor teribil. Iti doresc o studentie frumoasa si o viata de camin plina de surprize!

dorina. spunea...

Chiar imi place viata de camin. :D Multuumessc frumos pentru urari!

Excepţiul spunea...

păi până se întoarce fă-ți și tu rost de-un mascul să te scape de depresii și potențialele kile în plus prin efort fizic și endorfine. Băieții se pricep la asta și sunt și destui.

Ana-Maria Andrei spunea...

awww.. :-s