luni, 31 decembrie 2012

s-a cam dus vopseaua de pe cioară

scrisesem un paragraf de cinci randuri in care injuram si blestemam revelionul vietii si restul obiceiurilor pagane nascocite de oameni ca sa aiba un pretext sa bea pana se caca pe ai, dar l'am sters, caci un asa limbaj spurcat nu i se asorteaza unei domnisoare ca mine, nu`i asa?

subiectul orei, zilei, lunii, intrebarea de care m`am saturat pana peste cap e "unde faci revelionul?". jur ca mi se face pielea de gaina numai cand o aud si`mi vine sa sparg si sa rup si sa indoi si sa`mi bag si devin incapabila sa mai articulez cuvinte. (sunt un "ovar sensibil" zilele astea, dupa cum m`a descris si crenguţa) nu inteleg toata valva creata in jurul acestei nopti, care se diferentiaza de celelalte nopti stropite cu alcool din viata mea doar prin artificiile de la 12 noaptea, care, sincer, nu fac decat sa ma sperie. mai ales cand valva asta ma afecteaza si pe mine si`mi distruge echilibrul cosmic. si nu ma lasa sa vegetez in pace.

si totusi, anu' asta parca m`am stresat si eu putin pentru sfantul revelion. de cateva zile incoace ma oftic si sufer de sindromul "buricul pamantului" dintr`un mare motiv. ok, am inteles, nu o sa fac revelionul cu cine vreau eu sa'l fac. cu Persoana aia. e ok, păţăşti, la toţi ni greu şi alte d'astea. dar in acelasi timp, nu inteleg de ce toti oamenii pe care ii iubesc si pe care ii vreau langa mine in general tre' sa fie imprastiati prin galati, bucuresti, tecuci, braila, macin, munte si alte d'astea, de ce nu pot pur si simplu ca graviteze in jurul meu ca in jurul Soarelui care sunt ei in viata lor? de ce ma pun pe mine sa aleg intre ei cand eu sunt pur si simplu incapabila sa iau chiar si cele mai marunte decizii si singurul lucru pe care vreau sa`l fac in momentele astea e sa ma pun in cur, sa dau din picioare ca un copil de 4 ani si sa plang?

mai bine stau acasa si rebloggez poze pe tumblr si ma uit la seriale toata noaptea si`mi plang de mila si mananc si iar plang si gata, am incheiat balciul.

ca sa evit intrebarea fatidica, care presimt ca va urma, pentru ca voi sunteti niste monstruleti si`mi vreti numai raul, va anunt ca la galati fac revelionul.

pupici cu băluţe şi aveţi grijă cât beţi. 

Un comentariu:

Crenguta spunea...

Hai, ovarel, ca trece. Te tin minte cu vizita aia promisa, daca spui ca faci la Galati ;) Te-am pupaaaat >:D<