vineri, 25 ianuarie 2013

continuând într-o notă mai optimistă

ieri am făcut primii mei bani din cariera de studentă. :3 ana, colega de cameră, m-a băgat pe felie la o pretestare de campanie dorna or some shit like that. adică, după ce am întârziat o jumătate de oră ca 2 gandalfe ce suntem, am fost conduse, împreună cu alte 3 doamne într-o cameră aranjată foarte drăguț și cosy așa cu o măsuță pe care erau cookies și rontanele si nestea si d-astea. apoi am vorbit 2 ore jumate despre facebook, despre apa, despre noua campanie dorna, ne-am dat cu parerea despre noile ambalaje, reclame, spoturi publicitare, bannere si toate astea si mi s-a parut super-interesant si de-abia astept sa-mi descopar pe neasteptate prea-ascunsul talent si sa ajung si eu mare publicitarista. ah, am primit 500 de mii pentru asta. in bonuri de masa ;) dau de băuuuuut.

loljk, imi iau portocale de toti, fuck off.

ah, și de când există degustători-experți de apă?

9 comentarii:

Yeap spunea...

De cand e prea scump sa le mai dai degustatorilor regali mancare inainte sa manance regele.

Anca spunea...

Serios? vin cu tine data viitoare! (app, vezi ca sunt aceeasi Ancă de pe FB)

Laura C. spunea...

Nu e o senzatie placuta - sa-ti castigi singura banii?

dorina. spunea...

Ba da, este. dar nu esti prima oara in viata mea cand o fac. e doar prima oara din viata mea de studenta.

dorina. spunea...

nu este*

Claudiu spunea...

Focus grup?

dorina. spunea...

nu stiu cum se numeste, Claudiu, sincer.

Ana-Maria Andrei spunea...

Gandalfe ftw !!:x

Ana-Maria Andrei spunea...

Gandalfe ftw !!:x