marți, 8 ianuarie 2013

gay moment

întrerupem programul obişnuit pentru ca dorina să se poate exterioriza puţin.

în momentul ăsta nu vreau decât să stau cu capul în poala cuiva şi să se joace cu şi prin părul meu şi să-mi povestească ceva frumos şi brânzos şi dătător de speranţă şi eu să zâmbesc aşa liniştită şi semi-adormită şi să mă facă să cred că toate or să se aşeze, că or să facă sens şi că o să fie bine. pampam.

programul gay s-a încheiat, eu îmi strâng cortul slăbiciunii, mi-l îndes înapoi în ghiozdan şi mă întorc la a fi o spartană a timpurilor moderne.

7 comentarii:

Maria spunea...

Totul se aseaza la un moment dat, ai sa vezi. :D

Arrogante_Cero spunea...

Și tu ești poponară... Ce blestem se abate oare peste minunatele ovare ale minunatelor fete de la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării?

Mihai spunea...

homosexuala mica.

dorina. spunea...

GAY AND PROUD

Laura C. spunea...

Presupun ca sunt multi cu aceasta nevoie ,,fiziologica''.

Anonim spunea...

treci incoace. galatiul nu e asa de departe :D

robotul spunea...

"in gay we trust" citeste asta http://po.st/Tpg6RG poate se mai fac inscrieri.