luni, 11 februarie 2013

urăsc galaţu'

daca ai intrat aici asteptandu-te sau dorind sa citeste o postare plina de ura despre galaţ sau despre moldoveni, du-te acasa, esti beat. eu de fapt iubesc galatul si ii iubesc si pe moldoveni, in parte pentru accentul lor, de la care ma pis pe mine garantat, si-n rest pentru ca-s oameni misto. si orasul, cu toate ca am sustinut de cateva ori ca e o copie nereusita si deprimanta a constantei, e dragut si mereu m-am simtit ca acasa acolo. plus ca e orasul de suflet al lui ruki, si na, asta nu poate decat sa-i aduca puncte in plus.

urasc galaţul pentru că de fiecare dată când stau acolo mai mult de o zi dau de tot felul de oameni mişto, de care ma atasez un pic prea repede si petrec numai momente demne de tinut minte si ajung sa ma obisnuiesc cu stilul de viata si sa ma simt ca acasa si fix atunci, trebuie sa plec.oh, si mereu simt ca las acolo o bucăţică din sufletu' meu de moldoveancă şi vreau imediat să mă întorc. oh, cand o sa fiu mare, o sa ma fac musafir, da, da.

de data asta am revazut ic3-ul vietii si cele mai adorabile pisici din lume si le-am cunoscut in sfarsit pe adelina si monica, gagicile care au grija de oana mea si de care am ajuns sa ma indragostesc in 3 zile si deja mi-e un pic dor de ele si de camera 111, si l-am cunoscut si pe dragos - merci, dragos, pentru hanorac si pentru ciocolata, ai fost cel mai bun sot de o seara pe care il puteam cere - si pe alecs si pe stefan si blabla, am cantat, am baut pe gratis, am facut cunostinta cu viata de noapte din galaţ, jnebun? sisisisisisi multe alte chestii pe care nu mai am dispozitia necesara sa le scriu si articolul asta e inceput sambata seara si deja si-a pierdut din parfum si din prospetime si plm. ideea e ca m-am simtit superbine la galaţ şi că mai vreau. m-am întors partial mulţumită,  nedormită şi lefteră, da' puţin mai fericită şi cu promisiunea că "i'll be back, bitches". galaţ ftw şi astea

pupici cu băluţe

5 comentarii:

Andera Y spunea...

Dupa asa postare aproape ca-mi vine sa-mi iau lumea-n cap si sa merg sa vad si eu orasu' asta. N-am fost niciodata, dar nici nu credeam ca va exista vreodata prea sus pe lista mea de orase de vazut. Acu a urcat in top... :))

Laura C. spunea...

Eu cand am ajuns in Galati pentru prima oara, mi-am zis ca asta e orasul in care mi-ar placea sa ma stabilesc. In consecinta, am uitat de planurile mele si am ramas aici.

Laura C. spunea...

Trebuie sa te plimbi neaparat pe strazile parfumate de tei! Cat despre oameni...unii mai buni, altii mai putin. Ca peste tot!

Dragos spunea...

Si tu ai fost de asemenea o sotie foarte buna pentru o seara...Ti-ai jucat bine rolul! ;)

dorina. spunea...

se putea si mai bine, sa fim seriosi :))