vineri, 1 martie 2013

așa trec zilele mele

prestigiul facultății mele provine și din prestigiul profesorilor ce-și desfășoară activitatea didactică aici, zic eu frecându-mă gânditoare cu degetul arătător pe bărbie. lăsând la o parte micile scăpări din comportament și găuri în personalitate ce ne fac pe toți oameni, majoritatea profesorilor cu care am avut contact, direct sau indirect, până acum, sunt toți oameni faini, inteligenți si super-calificați pentru ce fac. ce introducere stupidă. ce căutam eu să zic era că, din cauza prea-intensei lor pregatiri profesionale, in primele 2 saptamani din semestrul asta profesorii mei au avut preocupari mai importante decat sa-si tina cursurile si seminarele si sa o invete pe dorina chestii jurnalistice, publicitaristice si piaristice. deci, in 10 zile de scoala am avut fix 3 cursuri si 4 seminarii/seminare, iar eu, copil slab, fara vointa si fara motivatie si cu multa lene in suflet, am participat doar la 2 din activitatile pedagogice anterior mentionate. pai si ce papuci ai facut in restul timpului, dorină dragă? nimic folositor, asta-i sigur. mi-am aplatizat fundul și am format si mai multe găuri în patul în care vegetez în  nesimțire de 2 săptămâni, scrolluind până la saturație printre milioane de postări tumblriene și facebookiene, am părăsit camera doar ca să-mi cumpăr portocalele-mi vitale și celelalte produse vicioase pe care le consum sau ca să mai văd și alți oameni decât pe ana, am mâncat precum o vită și m-am supradozat cu gânduri urâte până la depresie.

acum urmează rugămintea. oameni buni cu suflet bun, dați-mi ceva de făcut. orice. ajutați-mă să ies din groapa asta plină cu plictiseală și pohui și nașpa.  plimb căței, purcei, pisici, copii, spăl vase, lucrez și la mec și la kfc, știu să întreb "cola/fanta/sprite?", știu să zâmbesc forțat, știu să vorbesc frumos și corect românește, îs rezistentă la durere și dacă mă lăsați să plâng puțin, mă descurc și cu stresul. îmi place să ajut oamenii și să-i fac să zâmbească și nu-s atât de egoistă pe cât aș vrea să fiu. am nevoie doar de un șut în fund și puțină motivație și-un prilej să-i demonstrez maică-mii și mie că nu-i mănânc degeaba nervii și banii la capitală și că poate, doar poate, nu m-a adus degeaba pe pământ. help a sista in need. fac orice*, jur, și nici nu cer mulți bani. de-un covrig și de-o portocală pe zi, îmi ajung.

*în limitele fărâmelor de demnitate și de conștiință ce mi-au mai rămas, ok?

3 comentarii:

Ana-Maria Andrei spunea...

1) nici pe mine nu ma mai vezi :(
2) lu' mamica-ta ii si mananci saramelele, grisinele, cartofii, branza topita, salatele de toate felurile.. pana si painea de jijila.. asa ca... ca sa iti fie costiinta mai usoara.
3) I miss a good boob five
4) Vac--o!

Ana-Maria Andrei spunea...

5) La multi ani !

Ana-Maria Andrei spunea...

6) clasica: esti abia anul 1