joi, 23 mai 2013

ieri

ieri a fost o zi magică. am găsit 6 lei într-o pereche de blugi pe care n-am mai îmbrăcat-o de ani de zile, am luat a doua amendă la ratb în două săptămâni, am terminat cele două articole cu care eram restantă la zile și nopți în câteva ore, am văzut-o pe claudia după o grămadă de timp (vreo 2 săptămâni bune), am fost la autogară și am reușit să-mi stăpânesc dorința de a mă urca în primul microbuz spre casă (că n-aveam la mine bani de bilet a ajutat, de asemenea), mi-ai lipsit și nu te-am căutat (nu știu ce e mai nasol: faptul că din cauza orgoliului meu mare cât zidul chinezesc - și celorlalte 9 milioane de probleme ale mele ce par minore comparativ cu el - o să mor singură sau faptul că am acceptat lucrul ăsta), mi-am futut mufa de la net din nou, am ieșit cu iubitul meu pe nume Laptop (e mare și negru și e doar al meu) la o promenadă nocturnă prin ploaie, în timpul promenadei mi-am dat seama că-i pun viața în pericol, dar ce-i iubirea fără sacrificii, nu-i așa? loldeundeamscosopastanuștiu. 



Un comentariu:

Cristina spunea...

Foioioi.
>:D<