joi, 19 septembrie 2013

ce-mi doresc eu mie

de mâine vârsta mea o să devină o sumă rotundă și cam asta e tot ce pot scrie despre subiectul ăsta fără să mi se pună un nod în gât. e îngrozitor, frate, n-am mai fost aşa rotundă la vârstă de acum 10 ani. 20-ul ăsta ţipă serioziate şi adulţenie şi responsabilităţi şi "nu mai eşti copil!". vreau măcar să fiu prima care-mi face urările aniversare.

îmi doresc noroc și sănătate și minte multă și să rămân veșnic un copil retardat. îmi doresc să mă trezească altcineva din somn în afara telefonului, îmi doresc să cheltuiesc mulți bani pe concerte și haine de care n-am bani, îmi doresc să mă trezesc lângă tine multe dimineți, să-ți faci griji că mă îmbrac prea subțire, mănânc prea puțin și fumez prea mult, să-mi permit să fiu vulnerabilă, îmi doresc să fiu foarte, foarte, foarte curajoasă, îmi doresc să petrecem atâta timp între pereții ăia albaștri ai tăi încât să devină cerul nostrul, îmi doresc stabilitate emoțională mai presus de orice, îmi doresc liniște, îmi doresc să trăiesc intens și necugetat iar de voi face ceva ce voi regreta dimineața, voi dormi până la amiază, îmi doresc un milion de săruturi care-ţi lasă gura apă şi cafea amară în fiecare dimineaţă, îmi doresc un balcon pe care s-o beau, îmi doresc prieteni puţini, permanenţi şi de nădejde, îmi doresc încredere în mine, îmi doresc semafoare verzi atunci când întârzii şi autobuze fără controlori şi multă ciocolată când mă simt albastră, îmi doresc să ai grijă de mine noaptea, când mă dezvelesc, îmi doresc să fiu "good enough", îmi doresc rochiţe înflorate şi bocanci milităreşti, îmi doresc un pulover mare şi gros în care să mă afund când nu vreau să mai văd pe nimeni, îmi doresc o viaţă lipsită de mediocritate şi-n care singura rutină să fie sărutul pe care mi-l plasezi pe obraji, frunte sau buze de fiecare dată când vii şi pleci de acasă. şi atâta. şi cât mai repede posibil, mulţumesc.


3 comentarii:

Vlad Jipa spunea...

nu stiam ca exista si o varianta atat de sentimentala a dorina.

dorina. spunea...

myup, e foarte foarte ascunsa si iese numai in cazuri extreme.

Creare site ieftin spunea...

succes in indeplinirea dorintelor