sâmbătă, 14 septembrie 2013

procrasturbation

vreau să mă reîncarnez într-un porumbel ca să mă cac în capul vostru. să mă cac în capul oamenilor care mă enervează sau care târăsc în plină zi cu un cuțit la gât fete prin centrul bucureștilor ca să le violeze și-apoi să mă cac și-n capul morților care n-au făcut decât să se uite şi să-şi continue vieţile de căcat sau eventual să posteze vreun status despre asta pe Facebook. mie nu mi-e frică de maidanezi, nu mi-a făcut niciunul, niciodată, nimic. ăsta-i avantajul în a fi universal iubită şi adorată de toate rasele de animale şi de oameni şi de extratereştri din univers, dar presupun că nu toti v-aţi născut cu puterea de a emana dragoste prin toţi porii şi d-aia vreţi să-i eutanasiaţi.

în schimb mi-e tare frică de oameni. nu de violatori, bineînţeles, pentru că în afara de darul mai sus menţionat, m-am mai născut şi cu o faţă anti-viol care mi-e de mare ajutor când o mai vizitez pe sormea care stă tocmai la dracu-n praznic, în pădurea băneasa, şi trebuie să traversez şoseaua de centură şi să o bună bucată de pădure sau când mă întorc noaptea de prin vreun centru vechi, dar mi-e frică de boschetari, aurolaci, de moşi şi babe. ei au bastoane! bastoanele îs rele.

scriu pe blog din dorinţa de a amâna cât mai mult posibil momentul în care o să trebuiască să învăţ pentru examenul de mâine. ultima restanţă pe anul ăsta, apoi pot să-mi pup bucureştiul de la revedere pentru vreo două săptămâni, ca să mă bucur în sfârşit de liniştea jijileasque a localităţii de baştină. mă scuzaţi c-am reintrat aşa, în forţă, pe uscat, da' chiar îmi lipsea locşorul ăsta drăguţ şi comod în care pot să mă manifest în toată instabilitatea mea mentală. şi-mi lipsea şi satisfacţia pe care o simt după ce scriu mai mult de două propoziţii mai mult sau mai puţin coerente.

bine, gata, acum chiar mă introduc în forţă în publicitate.

Niciun comentariu: