sâmbătă, 28 decembrie 2013

heavy heart

eu am învățat că, cuvintele își pierd însemnătatea direct proporțional cu numărul de oameni care te aud când le rostești.
eu aflu în fiecare zi că nu știu nimic despre lumea în care trăiesc.
eu în ziua în care mi-am recunoscut că am nevoie de iubire am avut așa un cutremur personal încât nu puteam sta decât în poziție fetală și tot se zguduia camera cu mine.
eu am învățat cu vârf și îndesat că nimic nu e așa frumos cum pare, dar, slavă domnului, nici dracul nu e așa de negru cum vrea să pară.
lumea se tot chinuie să mă învețe că realitatea nu-i alcătuită din unicorni și purceluși roz care zboară și alte elemente la fel de utopice, cum ar fi oamenii buni, iar eu tot ii contrazic si refuz sa le cred inepțiile. dar in ziua in care ei or sa ma convinga, voi n-o sa mai aveti nicio sansa.
eu am invatat că scriind eliberez mai multe endorfine decât făcând sex si asta-i oarecum reconfortant.
eu am învățat că degeaba vrei si vrei si vrei ceva daca nu ești in stare sa-ti exprimi cu voce tare dorinta.

eu am observat că mereu obțin ce vreau, dacă vreau ceva cu adevărat. doar că uneori durează mai mult și alteori mai puțin.
eu am învățat ca autobuzul care întârzie cel mai mult - in București și oriunde - e ala pe care-l astepti, ăla de care ai nevoie.
eu am învățat ca oamenii nu-s așa frumoși cum par și cărțile nu trebuiesc judecate după grosime, că nu-s puli. 
eu am aflat că poți să aștepți douăzeci de minute, o oră, două, un autobuz sau un tramvai sau pe cineva, tot fix în momentul în care îți aprinzi o țigară o să vină. 

eu știu că n-am fost îndrăgostiți, dar, oh doamne, dacă am fi fost..

Un comentariu:

Florentina spunea...

"eu am învățat că degeaba vrei si vrei si vrei ceva daca nu ești in stare sa-ti exprimi cu voce tare dorinta."
si eu am invatat asta, cand am citit-o am realizat ca mi se potriveste perfect, asta-s eu. din pacate.