duminică, 2 martie 2014

cum încercam azi să fac curățenie

eu nu pot să fac curățenie decât dacă ascult muzică. și după ce se termină prima melodie trebuie să bag alta, că nu-mi place să bag playlist-uri, că uneori vin melodii care nu-mi plac așa tare. ca să bag altă melodie trebuie să folosesc laptopul. mă duc la laptop și fiindcă am și facebook-ul deschis, văd că am o notificare. din reflex, dau click să văd despre ce e vorba. mi-a postat un prieten ceva pe perete. e un link spre youtube. mă uit la filmulețul ăla și văd că un clipuleț de la sugestii are un nume amuzant. mă uit și la ăla. văd că ryan higa a postat 3 clipuri de când nu m-am mai uitat eu la el. trebuie să mă uit la ele. apoi îmi amintesc de un clip foarte amuzant de-al lui, la care râd mereu. gatagata, trebuie să mă întorc la treabă. fără să-mi dau seama, dau un refresh la news feed să văd dacă a mai apărut ceva interesant. aaah, uite un articol mișto pe vice/sub25/tnr/decâtorevistă. trebuie să-l citesc, că dup-aia uit. căcat, de ce nu pot să scriu și eu așa de frumos ce faci tu cu viața ta ce-o să se aleagă de tine măi fată?! oftat intens. înapoi pe facebook. stai să văd dacă a mai postat ceva tipul ăla omg poză cu el omg your face, i like that shit. dă-ți două palme, dorino, ai curățenie de făcut, vasele ălea murdare se joacă 'n-are vârf' în chiuvetă, îți miroase părul a fum de țigară, șifonierul îți este mai dezordonat decât viața, nu mai pierde vremea, i-ai zis crenguței acum o oră jumate că te duci la ea să te ajute cu cv-ul ăla într-o oră. dar mi-e foame. gata, îmi fac un șandvis și mă întorc la curățenie. da' parcă aș bea și un ceai.  bine, sandviș și ceai să fie, cât poate să dureze. cât aștept să se încălzească apa verific telefonul. 3 apeluri pierdute. căcat, iar l-am uitat pe silențios. sun oameni înapoi. "ce faci, dorina?" "bine, făceam curețenie". conversație scurtă cu pretextul că trebuie să mă întorc la curățenie. aha, cum să nu. îmi aduc aminte că n-am mai intrat pe tumblr de vreo oră omg cum se poate așa ceva. după o oră jumate mă deprim îndeajuns de mult încât să închid pagina și inspirată fiind de toate hainele drăguțe pe care le-am văzut, mă duc și-mi sortez hainele din șifonier după culori și după cât de des le port. pe la jumătatea căpiței de haine din mijlocul camerei mă plictisesc, le iau și le îngrămădesc înapoi în șifonier. ok, mai am vasele care-s gata în 5 minute și dușul care poate să dureze între 15 minute și o oră. și-am fost gata în doar 3 ore și un pic.

Niciun comentariu: